Skip to main content

Všeobecné obchodní podmínky

Pomáháme vám cvičit, a to nejen jógu. Říkáme si „MOOD Yoga“ a využíváme také označení „MOOD Gym“ pro zajištění provozu gymu. Zde se dozvíte pravidla („Podmínky“), jak to u nás nyní chodí. Tato pravidla se samozřejmě řídí zákonem, konkrétně tím občanským č. 89/2012 Sb., a to vždy v jeho aktuálním znění.

Provoz gymu, tedy jednotlivé tréninky, a lekce jógy zajišťuje a provozovatelem je:

MOOD Yoga, s.r.o., IČ: 088 01 380, se sídlem Argentinská 1023/24, Praha 7 (dále jen „Provozovatel“).

Lekce jógy probíhají v následujících provozovnách:

 

    • Argentinská 1023/24, 170 00, Praha 7 – Holešovice
    • Křižíkova 226/16, 186 00, Praha 8 – Karlín
    • Vodičkova 1277/19, 110 00, Praha – Nové Město

Tréninky v gymu pak můžete využít v provozovně v Holešovicích.

Kontaktní e-mail Provozovatele: info@moodyoga.cz a/nebo info@moodgym.cz

Uživatelem jste pak vy, tedy člověk, který se účastní lekcí či tréninků (dále jen „Uživatel“).

1. Seznámení se s Podmínkami a registrace do rezervačního systému

1.1. Uživatel se musí seznámit s těmito Podmínkami, jinak nebude vědět, co v nich je.

1.2. Uživatel se může přihlásit k účasti na dané lekci jógy nebo si objednat balíček tréninků v gymu přes rezervační systém, na který bude přesměrován z jednotlivých webů provozovatele, a to z www.moodyoga.cz, kde jsou podrobnější informace o lekcích jógy a ceně, nebo z www.moodgym.cz, kde jsou popsány jednotlivé balíčky vstupů na tréninky a jejich cena. Uživatel se může rovněž přihlásit na lekce či si objednat balíček tréninků přímo na recepci.

Při registraci do rezervačního systému na webu provozovatele je Uživatel vyzván k vyjádření souhlasu s těmito Podmínkami. Bez souhlasu s těmito Podmínkami a bez toho, aniž byste se seznámili se Zásadami ochrany osobních údajů bohužel nemůžeme poskytovat naše služby. Uživatel potvrzením v rezervačním systému souhlasí s těmito Podmínkami a zavazuje se dodržovat pravidla v nich uvedená, i kdyby mu přišla přísná (mnoho pravidel je stanoveno z důvodu zajištění vaší bezpečnosti).

1.3. Bez registrace v rezervačním systému na webu provozovatele nelze vytvořit rezervaci vybrané lekce a nebo tréninku a nelze se odhlašovat z tréninků a vybírat si náhradní tréninky u prémiových tréninků.

1.4. Soukromé lekce v gymu jsou provozovány jednotlivými trenéry a nevztahují se na ně tyto Podmínky. Návštěvníci provozoven jsou však povinni dodržovat pravidla chování v provozovnách a provozní řády.

2. Odpovědnost Provozovatele

2.1. Uživatel musí pro úspěšné zakoupení lekce a nákupu balíčku členství dosáhnout věku minimálně 15 let.

2.2. Nejsme doktoři. Provozovatel nenese odpovědnost za aktuální zdravotní stav Uživatele. Každá návštěva lekce / tréninku je na vlastní nebezpečí, Provozovatel neodpovídá za možná zranění či následně způsobené zdravotní problémy. Je tedy logicky zakázáno provozovat sportovní aktivity v případě nemoci, zranění, pod vlivem alkoholu, omamných látek či léků. Provozovatel je v těchto případech oprávněn znemožnit či neumožnit Uživateli výkon sportovních aktivit v provozovně, a to bez náhrady. Dostavení se do provozovny ve stavu, ve kterém je zákaz provozovat sportovní aktivity, jak jsme uvedli výše, považujeme za porušení těchto Podmínek.

2.3. Uživatel by měl na odkládání věcí užívat šatny, případně skříňku. Je pak povinen vyklidit ji při odchodu a zanechat ji odemčenou. Uzamčená skříňka může být na náklady Uživatele otevřena a vyklizena.

2.4. Provozovatel neodpovídá za jakékoliv škody, ztráty nebo krádeže věcí nebo předmětů přinesených uživateli do sálu, kde probíhají lekce, nebo do prostor gymu, případně těch, které byly volně ponechány v místě, které není určeno na odkládání věcí.

3. Trénink a pravidla chování v prostorách, kde probíhají lekce a tréninky

3.1. Možnost u nás cvičit není vymahatelná a Provozovatel má právo návštěvu Uživateli zamítnout – a to i bez udání důvodů. Provozovatel bude takto postupovat například v těch případech, kdy by přítomnost určitého konkrétního návštěvníka mohla ohrozit dobré jméno Provozovatele či provozovny a/nebo bezpečnost dalších uživatelů.

3.2. V našich provozovnách probíhají pouze lekce a tréninky pod vedením či za asistence lektorů a trenérů dle předem daných rozpisů, případně dle individuální domluvy. Délka lekce či tréninku je předem daná, kdy většinou činí přibližně 60 nebo 90 minut.

3.3. Provozovatel může konkrétní lekci a/nebo trénink jednostranně z vážných provozních důvodů zrušit a nahradit ji jindy. Uživateli v takovém případě nevzniká nárok na náhradu jakékoliv škody vzniklé v souvislosti s výše uvedeným.

3.4. Při cvičení je Uživatel povinen dbát na svoji bezpečnost i bezpečnost ostatních.

3.5. Uživatel neruší ostatní při cvičení, je slušný a ohleduplný vůči všem ostatním přítomným. Jinak může být vykázán i bez náhrady.

3.6. Vstup do našich provozoven, respektive do prostor určených pro cvičení, je povolen pouze v oblečení, které je pro dané cvičení vhodné (to posoudí Provozovatel).

3.7. Uživatel je povinen používat vybavení našich sálů a gymu pouze v souladu s jeho určením a dle instrukcí lektora / trenéra. Jakékoliv úpravy vybavení jsou zakázány, pokud to není výslovně povoleno.

3.8. V prostorách provozoven, a již vůbec ne v sálech a prostorách gymu, se nesmí pít alkohol, kouřit a užívat další návykové látky.

3.9. V případě úrazu nebo jiného ohrožení zdraví Uživatele je možno využít pro zavolání první pomoci telefonu na recepci.

3.10. Lékárnička je pro případ potřeby umístěna v prostorech sálu nebo recepce.

3.11. Každý je povinen počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku a zdraví. Uživatel se zavazuje nahradit Provozovateli škodu, která Provozovateli vznikne porušením povinnosti uživatele vyplývající z těchto Podmínek.

3.12. Uživatelé musí hlásit veškeré zjištěné závady, škody a havárie neprodleně lektorovi/trenérovi, Provozovateli nebo obsluze recepce. V případě poškození či ztráty zařízení či vybavení sálu je Uživatel povinen způsobenou škodu uhradit.

3.13. Všichni Uživatelé jsou povinni udržovat v prostorách provozoven pořádek a čistotu.

3.14. Není dovoleno přenášet zařízení či vybavení sálu a/nebo gymu mimo jeho prostor, ani je přenášet mezi prostory.

4. Lekce jógy

4.1. Lekce jógy se platí předem. Nezaplacená rezervace lekce je automaticky do jedné hodiny od vytvoření rezervace stornována. Uživatelé hradí jednotlivé vstupy online přes platební bránu GoPay, nebo předplacený kredit (pro ty, co chodí pravidelně), nebo dopředu hotově na recepci provozovny, nebo s využitím karty Multisport. Po domluvě je možná platba s vystavením faktury s využitím programu Benefit Plus, Pluxee, FKSP nebo proplacení zaměstnavatelem.

4.2. Aktuální výše ceny za lekci a ceny kreditů jsou stanoveny v Ceníku na webu provozovatele. Dále doporučujeme k důkladnému přečtení sekci Časté dotazy na webu www.moodyoga.cz.

4.3. Na nákup lekce je možné využít Multisport kartu. Podmínky jejího použití jsou uvedeny na webu provozovatele. V případě, že si Uživatel přeje lekce zaplatit prostřednictvím Multisport karty, je povinen si prostudovat aktuální podmínky použití Multisport karty na webu provozovatele.

4.4. Jak fungují kredity

4.4.1.Kredity jsou určeny pro ty Uživatele, kteří na lekce chodí pravidelně. Platba lekce prostřednictvím kreditů je cenově výhodnější než platba jednotlivých vstupů zvlášť. K nahrané částce je Uživateli přičtena bonusová částka (neplatí v případě úhrady kreditů prostřednictvím Pluxee a Up eBenefity). Aktuální cena daného počtu kreditů  a výše bonusu je uvedena v Ceníku na webu provozovatele. Kredity si na svůj účet v rezervačním systému Uživatel může nahrát po jejich zaplacení přímo online v rezervačním systému na webu provozovatele, nebo po zaplacení ceny kreditů na recepci, nebo s použitím Pluxee a UP e-Benefit – platba možná pouze osobně na recepci. Při platbě benefitními kartami Uživateli není ke kreditu přičten bonus.

4.4.2. Kredity mají omezenou platnost. Jedná se o variantu pro pravidelné návštěvníky lekcí, proto platí, že čím méně kreditů si Uživatel dobije, tím kratší dobu platnosti mají. Délka platnosti daného počtu kreditů je vždy uvedena u ceny kreditů v Ceníku na webu provozovatele. Pokud si Uživatel kredit v období jeho platnosti znovu dobije, a to minimální částkou z nabízených zvýhodněných kreditů, opět tím prodlouží dobu platnosti kreditů, a sice o dobu, jakou má platnost aktuálně dobíjená částka. Na blížící se expiraci kreditů je Uživatel upozorněn e-mailem.

4.4.3. Při zakoupení kreditů přes web provozovatele a úhradě kreditů přes platební bránu GoPay má Uživatel právo do 14 dnů od zakoupení kreditů od smlouvy uzavřené zakoupením kreditů s Provozovatelem odstoupit a budou mu vráceny peníze. Odstoupit od smlouvy však není možné ve chvíli, kdy z nakoupených kreditů už bylo čerpáno, tedy byla jakákoliv část kreditů použita na úhradu rezervované lekce. Odstoupit od smlouvy lze jakýmkoliv jednoznačným prohlášením zaslaným Provozovateli, tj. na jeho aktuální kontaktní údaje zveřejněné na webu provozovatele.  Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je přílohou těchto Podmínek.

4.4.4. Kredity musí být vyčerpány v době platnosti. Po uplynutí doby platnosti kredit propadne a nelze jej již využít na úhradu lekcí. Náhradu za zakoupený kredit s prošlou dobou platnosti Provozovatel neposkytuje.

4.4.5. Uhrazený kredit je nevratný, výjimkou je případ popsaný v bodu 4.4.3. výše.

4.5. Jednotlivý vstup (pro ty, kdo chodí jednou začas):

4.5.1. Jednotlivý vstup na konkrétní lekci s jednorázovou úhradou si Uživatel může zarezervovat v rezervačním systému na webu provozovatele nebo osobně na recepci provozovny. V takovém případě je Uživatel povinen k jednorázové platbě ceny lekce při vytvoření rezervace buď prostřednictvím platební brány GoPay v rezervačním systému, nebo úhradou přímo na recepci.

4.5.2. Při zaplacení jednorázového vstupu není z důvodu rezervace konkrétní lekce (konkrétní den a čas) možné při rezervaci a úhradě lekce přes internet (web provozovatele – prostřednictvím platební brány GoPay) od smlouvy odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů. Uhrazený jednorázový vstup je nevratný. V případě včasného zrušení rezervace lekce (nejpozději 5 hodin před začátkem lekce, u ranních lekcí do 21:00 hod. předchozího dne, blíže viz podmínky v bodu 4.7. níže) jsou však Uživateli k jeho jménu a příjmení v rezervačním systému na webu provozovatele připsány kredity v hodnotě odpovídající zaplacené ceně lekce.

4.6. Úhrada lekce s depozitem přes Multisport kartu:

4.6.1. Úhrada lekce prostřednictvím Multisport karty je možná pouze s dobitím depozitu. Po příchodu na lekci Uživatel označí Multisport kartu, depozit se mu vrátí na účet v profilu v rezervačním systému na webu provozovatele a Uživatel si může vytvořit další rezervaci.

4.6.2. V případě, že Uživatel vytvoří rezervaci s depozitem a na lekci nedorazí, depozit propadá, protože nedošlo k označení Multisport karty na lekci.

4.6.3. V případě, že Uživatel vytvoří rezervaci s depozitem a rezervaci včas zruší, depozit se vrací zpět na účet Uživatele v rezervačním systému.

4.6.4. V případě, že Uživatel vytvoří rezervaci s depozitem, ale Multisport kartu zapomene doma nebo ji z jakéhokoli důvodu nenačte (nesdělí, že chce uplatnit Multisport kartu), depozit se použije na úhradu lekce.

4.6.5. Platnost depozitu je 6 měsíců od jeho dobití. Pokud klient depozit využije na zarezervování lekce, načte kartu Multisport, depozit se mu vrátí na účet Uživatele a jeho platnost se prodlouží opět na 6 měsíců.

4.6.6. V případě, že Uživatel požádá o vrácení nevyčerpaného depozitu na bankovní účet, depozit je mu vrácen převodem na sdělený bankovní účet do 14 dnů.

4.6.7. V případě, že si Uživatel dobil kredit místo depozitu, lze kredit na rezervování vstupů využít stejně jako depozit, nicméně není možné ho v budoucnu, na rozdíl od depozitu, Uživateli vrátit.

4.6.8. V případě, že si Uživatel zaplatí lekci jednorázově, místo aby si dobil depozit, jednorázová platba se mu při načtení Multisport karty převede na účet ve formě kreditu. Další postup viz bod výše, na rozdíl od depozitu kredit Provozovatel nevrací. Uživatel tak kredit musí upotřebit na úhradu lekce, třeba po konci platnosti Multisport karty.

4.7.  Zrušení zarezervované a zaplacené lekce je možné pouze za těchto podmínek:

4.7.1. Zaplacenou rezervaci lze zrušit v rezervačním systému na webu provozovatele nejpozději pět hodin před začátkem lekce, u ranních lekcí, tj. lekce začínající nejpozději v 11:00, nejpozději do 21:00 hod. předchozího dne.

4.7.2. Cena zaplacené lekce se po včasném zrušení rezervace převede na kredit, který lze využít na rezervaci další lekce. V případě včasného zrušení rezervace se Uživatelům, kteří lekci zaplatili z kreditů, na jejich účet v rezervačním systému připíší kredity za zrušenou rezervaci zpět. Vrácení kreditů nemá vliv na jejich platnost. V případě včasného zrušení rezervace se Uživatelům, kteří lekci zaplatili jednorázovou platbou, v rezervačním systému k jejich jménu a příjmení připíší kredity v hodnotě odpovídající zaplacené ceně lekce. Platnost těchto kreditů je šest měsíců ode dne, kdy se měla zrušená lekce uskutečnit.

4.7.3. V případě, že rezervace nebude zrušena včas (lhůty dle bodu 4.7.1. výše), nebo nebude zrušena vůbec a Uživatel se lekce nezúčastní, kredit vyčerpaný na danou lekci nebo platba jednorázového vstupu propadá bez náhrady. Uživatel v takovém případě nemá nárok na vrácení kreditu zpět ani na vrácení peněz.

4.8. Provozovatel může konkrétní lekci jednostranně z vážných důvodů zrušit a nahradit ji jindy. V případě zrušení lekce Provozovatelem jsou Uživatelům připsány zpět kredity použité na zaplacení dané lekce. Pokud byla lekce zrušená Provozovatelem zaplacena jednorázovou platbou, jsou ke jménu a příjmení Uživatele v rezervačním systému připsány kredity v hodnotě odpovídající zaplacené lekci tak, aby Uživatel měl možnost si za zrušenou lekci zarezervovat a zaplatit lekci náhradní.

4.9. V případě závažného či opakovaného porušení těchto Podmínek může Provozovatel zakázat další cvičení bez náhrady. V takovém případě nemá Uživatel nárok na vrácení uhrazeného kreditu ani jeho části.

4.10. V Případě, že nezávisle na vůli Provozovatele nebude moci Provozovatel z důvodu vyšší moci (např. z důvodu války, pandemie, vládních nebo jiných legislativních nařízení) poskytovat své služby a/nebo je na základě těchto důvodů bude moci poskytovat jen v omezeném režimu, není Uživatel oprávněn po Provozovateli požadovat náhradu nevyčerpaných zakoupených kreditů a Provozovatel není povinen Uživateli, jakkoliv kompenzovat Uživatelem nevyčerpané kredity. Uživateli v takovém případě nevznikají po Provozovateli ani žádné jiné nároky (náhrada jiné škody, náhrada nákladů apod.).

4.11. Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat ceník a zejména jednostranně odpovídajícím způsobem navyšovat cenu za jednotlivé lekce či zvýhodněné kredity zejména z důvodů změn v příslušných právních předpisech České republiky, zejména dojde-li např. ke zvýšení sazeb DPH či jiných daní.

5. Skupinové tréninky v gymu

5.1. Skupinové tréninky se platí předem na základě předplacených balíčků vstupů. Balíček je vždy tvořen počtem vstupů a dobou platnosti tohoto balíčku (tedy je omezeno období, v němž musí být vstupy z balíčku vychozeny). Uživatelé hradí nákup balíčku online přes platební bránu GoPay nebo osobně na recepci. Po domluvě je možná platba s vystavením faktury s využitím programu Benefit Plus, Edenred, FKSP nebo proplacení zaměstnavatelem.

5.2. Aktuální výše ceny za jednotlivé balíčky a délka platnosti jsou stanoveny v Ceníku na webu provozovatele. Dále doporučujeme k důkladnému přečtení sekci Časté dotazy na webu www.moodgym.cz.

5.3. Jak si rezervovat tréninky při zakoupení balíčku

5.3.1. Uživatelé si vstupy na jednotlivé tréninky rezervují v rámci rezervačního systému. Všechny tréninky jsou vedené s trenérem a vždy začínají a končí v jasně určený čas. Počet míst u každého tréninku v jednotlivých hodinách je omezen. Pokud je na danou hodinu kapacita tréninku naplněna, mohou se Uživatelé na tuto hodinu přihlásit jako náhradníci. V případě uvolnění místa je náhradník automaticky přihlášen na uvolněné místo a tomuto Uživateli přijde notifikace e-mailem a sms, aby věděl, že se na tréninky má dostavit.

5.3.2. Uživatel je oprávněn zarezervovat si a navštívit počet tréninků odpovídající zakoupenému balíčku v období platnosti daného balíčku.

5.3.3. Při zakoupení balíčku přes web Provozovatele a jeho úhradě přes platební bránu GoPay má Uživatel právo do 14 dnů od zakoupení balíčku od smlouvy uzavřené zakoupením balíčku s Provozovatelem odstoupit a budou mu vráceny peníze. Odstoupit od smlouvy však není možné ve chvíli, kdy z balíčku již bylo čerpáno, tedy došlo k návštěvě tréninku či k propadnutí rezervace tréninku. Odstoupit od smlouvy lze jakýmkoliv jednoznačným prohlášením zaslaným Provozovateli, tj. na jeho aktuální kontaktní údaje zveřejněné na webu Provozovatele.  Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je přílohou těchto Podmínek.

5.3.4. Nevyužije-li Uživatel zakoupený počet tréninků v rámci období platnosti, tyto nevyčerpané tréninky mu propadají. Náhradu za propadnuté tréninky Provozovatel neposkytuje. Nemějte však strach, že by počet prodaných balíčků znemožnil vaše možnosti tréninky vychodit. Jejich prodej a množství monitorujeme tak, aby byl dostatek míst a možností, kdy tréninky navštívit. Preferujete-li pravidelnost tréninků, doporučujeme vytvářet včasné rezervace.

5.3.5. Uhrazená cena balíčku je nevratná, výjimkou je případu popsaný v bodu 5.3.3. výše.

5.4.  Zrušení zarezervovaného termínu tréninku je možné pouze za těchto podmínek:

5.4.1. Rezervovaný termín tréninku lze zrušit v rezervačním systému na webu Provozovatele nejpozději do doby stanovené u příslušného tréninku, není-li doba pro zrušení uvedena, je možné rezervovaný termín tréninku zrušit nejpozději pět hodin před začátkem tréninku, u ranních tréninků, tj. tréninku začínajícího nejpozději v 11:00, nejpozději do 21:00 hod. předchozího dne.

5.4.2. Je-li Uživatel přihlášen jako náhradník a uvolní se místo na tréninku, na který je následně systémem automaticky přiřazen, považuje se tento postup za rezervaci tréninku, jako by jej učinil Uživatel sám. V případě, že Uživatel nemá zájem o lekci, na kterou se přihlásil jako náhradník, je nezbytné, aby se z tréninku rovněž odhlásil, aby předešel automatickému zařazení na trénink v případě uvolněného místa.

5.4.3. V případě včasného zrušení rezervace termínu tréninku má Uživatel možnost přihlásit se na jiný zvolený termín tréninku v období platnosti jím zakoupeného balíčku.

5.4.4. V případě, že rezervace termínu tréninku nebude zrušena včas (lhůty dle bodu 5.4.1. výše), nebo nebude zrušena vůbec a Uživatel se tréninku nezúčastní, považuje se trénink za vyčerpaný a Uživateli propadá možnost využít trénink v jiném termínu a snižuje se mu tak počet nedochozených tréninků z balíčku. Uživatel v takovém případě nemá nárok na jakoukoliv náhradu.

5.5.  Omezení počtu prodaných balíčků

5.5.1. Abychom vám mohli garantovat možnost vychodit zakoupený počet vstupů na tréninky v rámci doby platnosti zakoupeného balíčku, omezili jsme počet balíčků běžících v konkrétním období. Balíčky jsou utvářeny tak, že průměrně odpovídají dvěma tréninkům týdně, s rezervou pro potřebný odpočinek, ať již z důvodu dovolené, krátkodobé nemoci či obyčejné lenosti.

5.5.2. Abyste si mohli být jisti možností naše služby využít dlouhodoběji, a tedy aktivně pokračovat v trénincích, držíme vám automaticky na další období po skončení doby platnosti vašeho balíčku místo, pokud si další balíček zakoupíte před skončením platnosti aktuálního balíčku. A co pro to máte udělat, abyste si své místo potvrdili? Zhruba 14 dnů před skončením doby platnosti balíčku a/nebo při zůstatku 4 vstupů na trénink zbývajících v balíčku vám zašleme upozornění. Pokud si zakoupíte další balíček před koncem platnosti stávajícího balíčku a před vyčerpáním všech zakoupených vstupů, máte možnost pokračovat v trénincích dál. Pokud si před skončením platnosti balíčku a před vyčerpáním posledního vstupu žádný balíček nezakoupíte, uvolní se další balíčky k prodeji pro další osoby, které jsou jakožto zájemci o balíčky na čekací listině. Pokud si tedy své místo zakoupením balíčku nezajistíte včas, i když byste měli zájem o pokračování, zařadíme vás na konec čekací listiny s tím, že k zakoupení balíčku budete vyzváni, jakmile se uvolní místo.

5.6.Provozovatel může konkrétní hodinu tréninku jednostranně z vážných důvodů zrušit. V případě zrušení tréninku Provozovatelem mají Uživatelé možnost si takto zrušený trénink vyčerpat v jiném jimi zvoleném termínu v období platnosti balíčku. Je-li zrušený trénink v posledním týdnu trvání platnosti balíčku, prodlužuje se možnost vyčerpání balíčku, respektive této zrušené hodiny o jeden týden.

5.7. V případě závažného či opakovaného porušení těchto Podmínek může Provozovatel zakázat další cvičení bez náhrady. V takovém případě nemá Uživatel nárok na vrácení nevychozené části balíčku.

5.8. V Případě, že nezávisle na vůli Provozovatele nebude moci Provozovatel z důvodu vyšší moci (např. z důvodu války, pandemie, vládních nebo jiných legislativních nařízení) poskytovat své služby a/nebo je na základě těchto důvodů bude moci poskytovat jen v omezeném režimu, není Uživatel oprávněn po Provozovateli požadovat náhradu nevyčerpaných tréninků a Provozovatel není povinen Uživateli jakkoliv kompenzovat Uživatelem nevyčerpané tréninky. Uživateli v takovém případě nevznikají po Provozovateli ani žádné jiné nároky (náhrada jiné škody, náhrada nákladů apod.).

5.9. Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat ceník a zejména jednostranně odpovídajícím způsobem navyšovat cenu za jednotlivé balíčky zejména z důvodů změn v příslušných právních předpisech České republiky, zejména dojde-li např. ke zvýšení sazeb DPH či jiných daní.

6. Prémiové tréninky „Pětka“ v gymu

6.1. Pravidla prémiových tréninků „Pětka“ se řídí pravidly pro skupinové tréninky, avšak s některými odchylkami, které vám zde shrnujeme.

6.2. Prémiové tréninky jsou založeny na členství v tréninkové skupině. Tréninková skupina prémiových tréninků je tvořena omezeným počtem osob (maximálně 5) a má určeného trenéra, který se této skupině věnuje. Skupina má stanovenou frekvenci tréninků, kterou si Uživatel zvolí (2x, 3x nebo 5x týdně) a dobu trvání členství (10 týdnů plus následující 2 týdny na náhradu tréninků, které si Uživatel včas odhlásil, nebo dobu trvání členství 20 týdnů plus následující 4 týdny na náhradu tréninků, které si Uživatel včas odhlásil).

6.3. Prémiové tréninky probíhají v jasně stanovených časech pro danou skupinu a Uživatel si ji nemusí individuálně přihlašovat. V případě nemožnosti Uživatele se na trénink v rámci své skupiny prémiových tréninků dostavit, má Uživatel možnost v rámci rezervačního systému svou neúčast včas „omluvit“ a zvolit si náhradní termín takto omluveného tréninku v jiný čas, s jinou skupinou, uvolní-li se na jejich tréninku obdobným způsobem místo. Pokud si v průběhu trvání základní doby členství Uživatel tréninky nenahradí, ať již z důvodu, že nemohl či nebylo v jiných skupinách místo, má možnost si tyto tréninky nahradit v následujícím období (2 či 4 týdny dle doby trvání členství) po skočení členství, které je vyhrazené právě na náhradu omluvených tréninků.

6.4. Abyste si mohli být jisti možností naše služby využít dlouhodoběji, a tedy aktivně pokračovat v trénincích, držíme vám automaticky na další období po skončení doby platnosti vašeho členství místo, pokud si další členství zakoupíte před skončením platnosti členství aktuálního. A co pro to máte udělat, abyste si své místo potvrdili? Zhruba čtyři týdny před skončením doby platnosti balíčku vám zašleme upozornění. Pokud si zakoupíte další balíček nejpozději 14 dnů před koncem platnosti stávajícího balíčku, máte možnost pokračovat v trénincích dál. V opačném případě se uvolní další balíčky k prodeji pro další osoby, které jsou jakožto zájemci o balíčky na čekací listině. Pokud si tedy své místo zakoupením balíčku nezajistíte včas, i když byste měli zájem o pokračování, zařadíme vás na konec čekací listiny s tím, že k zakoupení balíčku budete vyzváni, jakmile se uvolní místo.

7. Uplatnění případné reklamace služeb

7.1. Nesplní-li Provozovatel své povinnosti vůči Uživateli řádně a včas, může Uživatel samozřejmě službu reklamovat. Reklamace musí být učiněna u Provozovatele písemně (postačí e-mailem) bez zbytečného odkladu (prostě co nejdřív, dokud si to všichni pamatujeme), nejpozději do 3 měsíců ode dne poskytnutí služby, nebo v případě, že poskytnutí služby neproběhlo, ode dne, kdy měla být služba poskytnuta.

7.2. V reklamaci musí Uživatel barvitě vylíčit, proč ji podává, aby bylo jasné, na co si vlastně stěžuje.

7.3. Provozovatel se zavazuje rozhodnout o přijaté reklamaci hned, nejpozději však do 30 dnů. Do této lhůty se však nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady (např. vypracování posudku lékařem či lékárníkem).

7.4. V případě nevyřízení reklamace ve 30denní lhůtě má Uživatel právo na vrácení uhrazených nevyčerpaných kreditů, vrácení poměrné části ceny balíčku tréninků nebo členství v závislosti na počtu odchozených tréninků nebo na slevu z ceny služby.

7.5. Provozovatel vydá Uživateli, který uplatnil reklamaci, potvrzení, kdy k uplatnění reklamace došlo, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení je požadován. Dále Provozovatel vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a pro případné zamítnutí reklamace vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. K zabezpečení protipožární prevence v provozovnách jsou vydány zvláštní pokyny, které jsou vyvěšeny v každé provozovně. Je povinností všech Uživatelů se s nimi seznámit a dodržovat je.

8.2. Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit kdykoliv poskytování služeb. V takovém případě nahradí Provozovatel jednotlivým Uživatelům poměrnou část ceny za zakoupené a nevyčerpané kredity a nebo za nevyčerpání a nedokončení čerpání balíčků tréninků či členství.

8.3. Provozovatel zpracovává osobní údaje Uživatele, které Uživatel sdělil pro účely uzavření a plnění smlouvy tak, aby Provozovatel mohl plnit své právní povinnosti a umožnil poskytování služby. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“), souvisejících českých právních předpisů a v souladu se Zásadami pro nakládání s osobními údaji provozovatele („Zásady“), ve kterých je uvedeno, jakým způsobem Provozovatel nakládá s osobními údaji Uživatele, jaké informace o Uživateli ukládá, jak dané informace využívá a komu je předává. Zásady taktéž obsahují výčet práv Uživatele v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejména pak právo na informace, opravu, výmaz či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Spotřebiteli je k dispozici také Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, které je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.5. Provozní řády provozoven jsou k dispozici na webu provozovatele:

provozovna Holešovice – www.moodyoga.cz/provozni-rad-mood-holesovice a www.moodgym.cz/provozni-rad-mood-holesovice
provozovna Karlín – www.moodyoga.cz/provozni-rad-mood-karlin
provozovna Vodičkova – www.moodyoga.cz/provozni-rad-mood-vodickova

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2025.

 

 

Příloha:

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):

Oznámení o odstoupení od smlouvy

MOOD Yoga, s.r.o., IČ: 088 01 380, se sídlem Argentinská 1023/24, Praha 7

Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu členství / kreditů určených k zaplacení lekcí a nebo tréninků

Datum nákupu členství / kreditů:

Jméno a příjmení uživatele:

Kontaktní e-mail uživatele:

Adresa uživatele:

Podpis uživatele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Datum: